Alla inlägg den 4 juni 2008

Av alexx - 4 juni 2008 13:30

Har haft teaterföreställningar på söndagen, måndagen och igår. Det gick bra, jättebra till och med. Faktiskt. Wiie, jag är positiv, en stjärna till mig!

Nej men faktiskt, jag är nöjd med föreställningarna, och vi har haft kul i teatergruppen också. :)


Min beställning från Odium har blivit skickad nu också. Äntligen, efter mer än en månads väntan >.<

Det jag har beställt är en prickig skolavslutningsklänning, vita knästrumpor och nätstrumpbyxor. Jättefina kläder, hoppas de passar mig bara.



Gå din väg

(som om jag bryr mig)

Du har ändå redan

vänt ryggen till

Hör inte av dig

(som om jag bryr mig)

Jag kan ändå inte minnas

ljudet av din röst


Glöm alla löften

(som om jag bryr mig)

De betydde ändå

ingenting



Jag börjar snabbt må sämre igen, tröttheten förlamar mig och ingentinget tar överhanden. Ångesten river i bröstet och jag vet inte, jag vet inte.

Men jag känner mig starkare, inte mycket, men ändå märker jag en viss skillnad mot förut.

Till exempel så pratade jag med folk i min klass idag, jag menar, det händer i princip aldrig! De måste väl vara någon slags styrka, eller?

Och även om hela min patetiska trasighet skriker efter blod så lyckas jag hålla mig ifrån rakbladen. Att skära sig kommer ändå aldrig hjälpa i längden.

På sin höjd har jag tryckt isbitar mot huden för att få någon slags dämpning av ångesten, och åtminstånde så tycker jag att det är en förbättring.




Föresten måste jag tipsa er om två låtar, Nomy med She reminds me of you och Freakshow, också med Nomy. Underbara <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards