Alla inlägg den 19 juni 2008

<3

Av alexx - 19 juni 2008 16:44

Urk, vad trött jag är. Somnade på lunchen på jobbet idag >.< Visserligen bara några minuter men ändå.

Sommarjobbar just nu tre veckor som fastighetskötare på Norrvidden, jättetrevligt att vara där kl 7 varje morgon..


Ihh igår träffade jag min underbara Jennyfer <3 :''D  

Nästan varje dag i flera månader har vi pratat med varandra på internet, och nu när hon var i Sundsvall ville vi såklart träffas :'O

Vi va jätteglada, förstår inte hur hon lyckades få mig att le så mycket :'D

Vi drog tillslut mot Pipeline och såg nåt jätteskumt band men beslutade oss istället för att sitta och dricka te och prata.

Nu så saknar jag henne och är orolig för att något ska hända henne. Vet inte om jag klarar av att förlora någon just nu.

Önskar bara att alla kunde få må bra ..




Ikväll så kommer Hannah och Linnea hem till mig, vi ska fotografera med temat Goth ^^

Saknar sällskap, så det ska bli trevligt. Speciellt att slippa sova ensam, har gjort det så länge nu.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards