Alla inlägg den 19 maj 2008

Av alexx - 19 maj 2008 21:44

"ber du mig så dör jag för dig"



"är det nu jag lär mig sluta andas?"


"jag valde aldrig att älska dig. valde aldrig och därför vet jag inte heller hur man väljer att sluta" 



"hur lärde jag mig le i förtvivlan och skratta i smärta?"



"Mig hatar du minnsann, är andras svek mindre värt?

Eller är jag bara lättare att hata än andra?"






"jag undrar hur jag lärt mig sluta andas och varför jag aldrig dör"





Så sjukt fina citat. De kryper in under huden och bosätter sig där. Och som jag känner igen mig i dessa ord, bokstäver och meningar. Kanske är det därför de berör mig så mycket, för att det är något jag kan relatera till.




Av alexx - 19 maj 2008 16:05

Why did you give me so much desire?
When there is nowhere I can go to offload this desire
And why did you give me so much love
In a loveless world?
When there's no one I can turn to
To unlock all this love
And why did you stick me in self-deprecating bones and skin
Jesus - do you hate me?
Do you hate me ?

Do you hate me?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards