Alla inlägg den 4 maj 2008

Av alexx - 4 maj 2008 21:41

Tacktacktack Hannah för smsen inatt <3 Det betydde jättemkt för mig

Kunde inte sova, så jag blev inte väckt. Somnade kanske runt 3-tiden, och vaknade kl 7 för att ta medicinen.. sedan somnade jag om igen.

Vid 10 väckte mamma mig och tvingade i mig te (som föresten smakar peppar och gräs o.O blää) och påminnde mig om att jag hade genrep på teatern idag. Jippie!

Så stack man till teatern och sminkade sig och tog på Baloo-kostymen. Alldeles brun och smetig i ansiktet, mycket vackert.

Det är så otroligt varmt inne på scenen, jag är glad att jag iaf slipper att ha hatt och päls, de som har det verkar ju stekas!

Genrepet gick ganska bra, var väl lite si och så med sångerna men replikerna satt där dom skulle ( för det mesta ).

Efteråt sprang en liten tjej upp på scenen och kramade om mig. Hon såg jätteblyg och söt ut.. jag blev jättejätteglad :'D

Sen så hade ananasen gått sönder så den åt vi upp efteråt, jättemums.

Funderar jag också på om jag orkar vakna imorgon, om jag orkar gå upp ur sängen. Om jag orkar andas, skratta, prata, låtsas låtsas låtsas.

Tänker gå till skolan imorgon bara för att träffa Hannah, saknar henne en massa.

Imorgon kväll är det premiär, wish me luck !

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards