Direktlänk till inlägg 4 maj 2008

Genrep

Av alexx - 4 maj 2008 21:41

Tacktacktack Hannah för smsen inatt <3 Det betydde jättemkt för mig

Kunde inte sova, så jag blev inte väckt. Somnade kanske runt 3-tiden, och vaknade kl 7 för att ta medicinen.. sedan somnade jag om igen.

Vid 10 väckte mamma mig och tvingade i mig te (som föresten smakar peppar och gräs o.O blää) och påminnde mig om att jag hade genrep på teatern idag. Jippie!

Så stack man till teatern och sminkade sig och tog på Baloo-kostymen. Alldeles brun och smetig i ansiktet, mycket vackert.

Det är så otroligt varmt inne på scenen, jag är glad att jag iaf slipper att ha hatt och päls, de som har det verkar ju stekas!

Genrepet gick ganska bra, var väl lite si och så med sångerna men replikerna satt där dom skulle ( för det mesta ).

Efteråt sprang en liten tjej upp på scenen och kramade om mig. Hon såg jätteblyg och söt ut.. jag blev jättejätteglad :'D

Sen så hade ananasen gått sönder så den åt vi upp efteråt, jättemums.

Funderar jag också på om jag orkar vakna imorgon, om jag orkar gå upp ur sängen. Om jag orkar andas, skratta, prata, låtsas låtsas låtsas.

Tänker gå till skolan imorgon bara för att träffa Hannah, saknar henne en massa.

Imorgon kväll är det premiär, wish me luck !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

..

Av alexx - 10 september 2008 21:52

Det känns som att det är påväg uppåt nu. Till slut. Hoppas, hoppas. ...

Av alexx - 9 september 2008 20:43

Så... Idag har jag varit på BUP igen, äntligen >.< Det gick väl okej, eller, egentligen inte. Det känns som att de håller på att avsluta för mig så att jag inte ska komma dit längre. Men vafan, jag behöver gå där. Helst en gång i veckan ...

Av alexx - 5 september 2008 23:14

Det är konstigt egentligen, förut grät jag nästan aldrig. Nu däremot kan jag inte sluta. Jag gråter och gråter och gråter, utan någon speciell anledning. När jag var yngre var jag rädd för att visa känslor, därav så grät jag inte. Men nu så verkar ...

Av alexx - 1 september 2008 20:18

Ibland är det bara fel. Oftast är det jag som är fel

Av alexx - 28 augusti 2008 19:03

  Pappa bara klagar, men jag ska till mamma imorgon. Till helgen så blir det Norrskrammel på Norra Berget. På lördagen spelar Mimikry och Secret Holiday, måste ses! Vill ha roligt, även om det bara är på ytan jag blir glad, så är det bättr...

Ovido - Quiz & Flashcards