Alla inlägg den 10 maj 2008

Av alexx - 10 maj 2008 21:58

Förlåt, men jag kan åtminstånde andas nu.


För varje dag som går blir jag allt mer övertygad om att jag verkligen förstör allt. Får så jävla dåligt samvete, för om jag inte fanns skulle ni må så bra. Ändå utsätter jag er för min existens. Hemska, hemska människa jag är.

Vill lära mig att hålla tyst om mina problem, men efter att ha hållt dem instängda hela livet så vill jag nu prata ut. Det är själviskt, jag vet. Ni vill ha en vän som lyssnar, inte en som ni blir tvingade att lyssna på. Jag är endast en börda.

Borde antagligen stänga in mig på mitt rum och ligga ensam och sova hela dagarna, men det är jag också för självisk för. Jag behöver nämligen er för att orka överhuvudtaget.

Samtidigt som jag vet att det är mitt fel, allt, så gör jag inget åt det. Fegfegfeg.

Hatar när det är jag som sårar, hatar att det är jag som bär skulden. Hatar det svarta moln jag bär med mig vart jag än går. Jag krossar allt i min väg.


Och ändå, ändå borde jag förstå. Att jag är ingenting, och betyder inte tillräckligt mycket för att kunna skapa sådan förödelse som jag faktiskt tycker att jag gör.  Så än en gång är jag självisk, som tror att jag betyder något. "Du är ingenting någonsin" 

Vad jag än gör eller tänker blir det fel. Felfelfel. Jag är fel! Allt ni klagar över om mig.. det är sant.  

Tänker än en gång försöka hålla käften om mig själv.. kommer antagligen inte fungera, men ska försöka iaf. Kommer väl använda bloggen för att få ur mig nånting överhuvudtaget.

Förlåt för läsningen också. Och förlåt för att jag inte kan bli rätt.


Av alexx - 10 maj 2008 09:57

Sista föreställningen på teatern idag. Skönt att få slippa den sen. Djungelboken måste vara den tråkigaste teatern jag någonsin varit med om >.< Eller... den där teatern när vi satt på en buss var också ganska dryg.

Efteråt så blir det efterfest, typ.

Och på söndag ska kanske jag och Hanna till Birsta, det var jättelängesen jag var där faktiskt.

Är fortfarande besviken på att Niklas inte kommer upp, men han verkar inte bry sig så då ska väl inte jag göra det heller.

Nu ska jag fortsätta sova lite till, jag verkar inte kunna sova alls på nätterna, men på dagarna kan jag sova hur länge som helst. Jävla vampyr man har blivit.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards