Direktlänk till inlägg 12 maj 2008

Längtan

Av alexx - 12 maj 2008 21:27

Okej, nu har mina ben lagt av helt. De går helt enkelt inte att röra. Efter att ha sprungit i lördags, gått till Birsta igår, och sprungit imorse så har jag så sjukt mycket träningsvärk. Kan knappt vända mig om i sängen, det jättekul när vi har 3-varv imorn på idrotten, jippie!

Inatt kunde jag inte sova, så kl halv sex, efter en osovande natt, stack jag ut och sprang. Måste seriöst skärpa till mig och bli smalare, känner mig som en degig klump just nu.

Kan bara hoppas på att få sova något inatt, är så sjukt trött. Vill ha en flykt ifrån livet, att andas känns svårare än någonsin.

Vill få känna mig liten igen, vill att någon ska krama om mig längelänge och få mig att känna mig trygg. Jag förtjänar inte det. Men jag vill.


Det har nu gått tre veckor sen jag började ta medicinen, men jag mår bara sämre och sämre. Någon förbättring verkar inte finnas inom räckhåll. Zoloft medför bara en massa biverkningar men ingen positiv effekt.

Ska till psykiatrikern på BUP imorn, lär antagligen få höjd dos och prata lite och så. Mamma och pappa ska vara med, vilket förvärrar saken. Klarar inte av det och bryter oftast ihop och är inte delaktig alls i samtalet. Men det är så de har bestämt att det ska vara så det är väl bara att nöja sig med det.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

..

Av alexx - 10 september 2008 21:52

Det känns som att det är påväg uppåt nu. Till slut. Hoppas, hoppas. ...

Av alexx - 9 september 2008 20:43

Så... Idag har jag varit på BUP igen, äntligen >.< Det gick väl okej, eller, egentligen inte. Det känns som att de håller på att avsluta för mig så att jag inte ska komma dit längre. Men vafan, jag behöver gå där. Helst en gång i veckan ...

Av alexx - 5 september 2008 23:14

Det är konstigt egentligen, förut grät jag nästan aldrig. Nu däremot kan jag inte sluta. Jag gråter och gråter och gråter, utan någon speciell anledning. När jag var yngre var jag rädd för att visa känslor, därav så grät jag inte. Men nu så verkar ...

Av alexx - 1 september 2008 20:18

Ibland är det bara fel. Oftast är det jag som är fel

Av alexx - 28 augusti 2008 19:03

  Pappa bara klagar, men jag ska till mamma imorgon. Till helgen så blir det Norrskrammel på Norra Berget. På lördagen spelar Mimikry och Secret Holiday, måste ses! Vill ha roligt, även om det bara är på ytan jag blir glad, så är det bättr...

Ovido - Quiz & Flashcards