Direktlänk till inlägg 17 maj 2008

tråkinlägg .. som vanligt

Av alexx - 17 maj 2008 17:49

Jag är trött. Inte vanligt trött utan sjukt jävla trött. Somnade kl 1 inatt, efter festen/myskvällen hos Niizu, vaknade halv tre i eftermiddag. Och inte känner jag mig mer utvilad för det. Men jag får inte sova för mamma nu, för då kommer jag tydligen inte kunna sova något ikväll >.<

Festen hos Niizu var det ja. Hade inga pengar så hon får present sen, men jag hoppas hon klarar sig så länge. Var trevligt, vi såg lite film och myste och kastade popcorn på varandra. Runt åtta stack jag, Eva, Jonas och Nils en stund till hamnparken där vi träffade lite trevligt folk. Hade bland annat en trevlig pratstund med Sebbe.. om vad kommer jag dock inte ihåg.

Stack iväg själv ett tag mot hamnkanten och tänkte. Vattnet kändes så otroligt lockande med sin iskalla kyla men på något sätt lyckades jag vända mig om och gå mot de andra igen.


Tillbaka på nuet... har köpt Nine inch nails - The downward spiral, och borde väl egentligen vara glad för det men.. det lyckas inte riktigt glädja mig. Kan inte säga att jag är förvånad..

De två burkarna med de rosa Theralentabletterna känns mer lockande än vanligt.. och jag funderar allvarligt på att börja spara dem. Till ett mer.. lämpligt tillfälle, om ni förstår?

Fast nej, så får man inte tänka. Fy mig. Fy fy fy.

Överlevnadsplan för kvällen/natten: Promenad med Hannah, om hon orkar >.<  . Sedan försöka skriva lite


Låt mig sova !


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

..

Av alexx - 10 september 2008 21:52

Det känns som att det är påväg uppåt nu. Till slut. Hoppas, hoppas. ...

Av alexx - 9 september 2008 20:43

Så... Idag har jag varit på BUP igen, äntligen >.< Det gick väl okej, eller, egentligen inte. Det känns som att de håller på att avsluta för mig så att jag inte ska komma dit längre. Men vafan, jag behöver gå där. Helst en gång i veckan ...

Av alexx - 5 september 2008 23:14

Det är konstigt egentligen, förut grät jag nästan aldrig. Nu däremot kan jag inte sluta. Jag gråter och gråter och gråter, utan någon speciell anledning. När jag var yngre var jag rädd för att visa känslor, därav så grät jag inte. Men nu så verkar ...

Av alexx - 1 september 2008 20:18

Ibland är det bara fel. Oftast är det jag som är fel

Av alexx - 28 augusti 2008 19:03

  Pappa bara klagar, men jag ska till mamma imorgon. Till helgen så blir det Norrskrammel på Norra Berget. På lördagen spelar Mimikry och Secret Holiday, måste ses! Vill ha roligt, även om det bara är på ytan jag blir glad, så är det bättr...

Ovido - Quiz & Flashcards