Direktlänk till inlägg 24 maj 2008

Pain - the only thing that's real

Av alexx - 24 maj 2008 14:12

Kom nyss hem från Eva, hon fyller år på söndag så hon hade en liten fest igår. Ganska trevligt, känner mig jätteduktig som faktiskt orkade vara social. De som var där var Hannah, Hanna, Kiyo, Niizu, Dennis, Eva, Sonny, Jessica, Anna, Emma, Sebbe och så jag.

Jag gav henne, Eva alltså, en väckarklocka och godis. Sen så fick hon en barbiedocka från oss alla. Hon blev.... jätteglad över den O.o eller inte


Mår verkligen skit nu, sov nästan inget inatt för jag glömde sömntabletterna hemma, tog Zoloft flera timmar för sent, ätit en massa onyttigt, ångest och längtan efter tårar och rakblad.

Ikväll ska jag på Pipeline, så då blir det på med fejkleendet igen. Jippie

Det gör sjukt ont i bröstet, händerna skakar så det blir svårare och svårare att skriva. Helvete vad ont det gör nu, finns det inga värktabletter mot psykiska smärtor?

Jag vill inte mer, jag orkar orkar orkar inte! Jag vill inte lämna mina vänner, allra minst Hannah. Men märker de ens hur svårt det är att hålla sig kvar? Om de inte tror på att jag älskar dem nu så vet jag inte vad jag gör. Dör, antagligen.


Nu tänker jag lägga mig ner på golvet och andas, hur ont det än gör. Skakar för mycket för att kunna skriva mer.


Ett tomt skal

Utan glitter

Utan ljus

Bara andetagen

håller mig vid liv


Ögon

kantade av död

En mun

som aldrig ler


Jag ska överleva

(Men ingen har sagt

att jag måste leva)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

..

Av alexx - 10 september 2008 21:52

Det känns som att det är påväg uppåt nu. Till slut. Hoppas, hoppas. ...

Av alexx - 9 september 2008 20:43

Så... Idag har jag varit på BUP igen, äntligen >.< Det gick väl okej, eller, egentligen inte. Det känns som att de håller på att avsluta för mig så att jag inte ska komma dit längre. Men vafan, jag behöver gå där. Helst en gång i veckan ...

Av alexx - 5 september 2008 23:14

Det är konstigt egentligen, förut grät jag nästan aldrig. Nu däremot kan jag inte sluta. Jag gråter och gråter och gråter, utan någon speciell anledning. När jag var yngre var jag rädd för att visa känslor, därav så grät jag inte. Men nu så verkar ...

Av alexx - 1 september 2008 20:18

Ibland är det bara fel. Oftast är det jag som är fel

Av alexx - 28 augusti 2008 19:03

  Pappa bara klagar, men jag ska till mamma imorgon. Till helgen så blir det Norrskrammel på Norra Berget. På lördagen spelar Mimikry och Secret Holiday, måste ses! Vill ha roligt, även om det bara är på ytan jag blir glad, så är det bättr...

Ovido - Quiz & Flashcards