Direktlänk till inlägg 26 maj 2008

This pain is just too real

Av alexx - 26 maj 2008 14:02

Jag har ingen aning om hur jag lyckades ta mig till skolan idag, morgonen är helt blank för mig. Men jag minns att jag var på skolan, tills lunch. Då skulle jag iväg till BUP men pappa hade missuppfattat tiden så jag får komma dit klockan elva på onsdag istället.

Usch vad jag är äckeltrött, ska nog sova en liten stund innan jag måste springa iväg till teatern. Stress stress stress.

Jag orkar inte med längre. Inte nånting. Det är knappt så att jag orkar röra mig eller andas. Att prata kräver världens kraftansträngning. Hur mycket jag än sover känner jag mig inte utvilad. Vill bara få sova och aldrig nånsin vakna upp.

Mina tankar rör sig runt Döden, rakblad och självförakt. Jag verkar oförmögen att kunna leva. Nattens mörker smyger in sig även under dagen nu. Självmord känns som enda möjliga utvägen, det är mitt öde och det har jag alltid vetat. Men jag kan inte lämna Hannah ensam i den kalla mörka världen. Vi måste vara vi två, föralltid och alltid.

 Vi står skrivna i stjärnorna syster.

 
 
Hannah

Hannah

26 maj 2008 16:45

Visst, du ska dö genom självmord, det accepterar även jag - men inte nu, det är alldeles för tidigt! Vi ska dö när vi är 70 syster, inte tidigare! Snälla stanna, stanna för min skull, för utan dig finns ingen mig...
Jag älskar dig, du starkaste av alla himlens sjärnor!

http://silverzebra.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

..

Av alexx - 10 september 2008 21:52

Det känns som att det är påväg uppåt nu. Till slut. Hoppas, hoppas. ...

Av alexx - 9 september 2008 20:43

Så... Idag har jag varit på BUP igen, äntligen >.< Det gick väl okej, eller, egentligen inte. Det känns som att de håller på att avsluta för mig så att jag inte ska komma dit längre. Men vafan, jag behöver gå där. Helst en gång i veckan ...

Av alexx - 5 september 2008 23:14

Det är konstigt egentligen, förut grät jag nästan aldrig. Nu däremot kan jag inte sluta. Jag gråter och gråter och gråter, utan någon speciell anledning. När jag var yngre var jag rädd för att visa känslor, därav så grät jag inte. Men nu så verkar ...

Av alexx - 1 september 2008 20:18

Ibland är det bara fel. Oftast är det jag som är fel

Av alexx - 28 augusti 2008 19:03

  Pappa bara klagar, men jag ska till mamma imorgon. Till helgen så blir det Norrskrammel på Norra Berget. På lördagen spelar Mimikry och Secret Holiday, måste ses! Vill ha roligt, även om det bara är på ytan jag blir glad, så är det bättr...

Ovido - Quiz & Flashcards